تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 5352
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
دیگه وجودت ثابت شد

مامانی رفت امروز نتیجه آزمایش رو گرفت زنگ زد سرکار بهم گفت جواب منفی بوده ولی من باور نکردم آخه حست می کردم تو فینگیلی هنوز هیچی نشده باعث می شی زیر دلم تیر بکشه و حالت تهوع هم بگیرم برای همین می دونستم که هستی . مامانی هم گفت که شوخی کرده بعد گفت زنگ زده به مامان بابا هم گفته و دو تایی کلی ذوق کردن و به هم تبریک گفتن . عمه زهرا هم هر روز می یاد پیشم می گه می خواد همش اونو ببینم که تو شبیه اون بشی قربونت برم یعنی چه شکلی هستی من فقط می خوام سالم باشی و بیایی تو بغلم یعنی کی مرداد ماه می شه آخه . به بابا زنگ زدم گفتم آزمایش منفی بوده پشت تلفن یه هو ساکت شد بعد شاکی شد و گفت دیدی گفتم به همه نگید ، منم خندیدم گفتم بابا شدی اونم سرحال اومد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






16 / 9 / 1390برچسب:, توسط آیدا